پکیج رشد مو دکتر نوروزیان شامل چه محصولاتیست؟

پکیج دکتر نوروزیان

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان

پکیج مو دکتر نوروزیان به عنوان برترین پکیج رشد مو در ایران نظر بسیاری از آقایان و خانمها را به خود جلب کرده است و شما هم حتما جز آندسته هستید که الان در حال مطالعه این مطلب مفید میباشد. در اینجا قصد داریم به معرفی و بررسی محصولات موجود در پکیج رشد مو دکتر نوروزیان بپردازیم، پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

دکتر نوروزیان و مطالب مفید در باره پکیج مو

محلول اسپری رشد مو دکتر نوروزیان

این محلول به گفته شخص دکتر نوروزیان مهمترین جز پکیج رشد مو میباشد. 

ترکیبات این محلول اسپری عبارتند از: الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و تعدادی از ترکیبات دیگر که در لیست پکیج ذکر نشده است.

طریقه مصرف:

روزی ۲ بار صبح و شب هر بار ۱۵ پاف 
قبل و بعد از مصرف باید کف سر را به خوبی ماساژ دهید
بهتر است که حداقل تا۵ساعت بعد از استفاده از محلول از شستن موها خودداری کنید.

نکته: يكي از نكات مهم در افرادي كه پوست سر چرب دارند ماساژ محکم و روزانه ٣ تا ٤ مرتبه ميباشد تا چربيهاي تجمع يافته زير پوست سر كاملا خارج شود و تاثير پذيري محلول و داروها بيشتر گردد. بهترين حالت براي ماساژ كف سر قبل از اسپري اين است كه با نوك انگشتان دست خيلي محكم سر را ماساژ دهيد به مدت سه تا چهار دقيقه و بعد از اسپري كردن محلول با شدت كمتري اين كار را تكرار كنيد.

قرص فیناستراید موجود در پکیج دکتر نوروزیان(با تجویز پزشک)

دارویی که باعث کاهش ترشح هورمون تستسترون میگردد و در نتیجه سرعت بیشتری به رشد مو در آقایان می دهد. مصرف این دارو عوارضی از جمله کاهش خفیف در اعمال جنسی مردانه(مانند کاهش میل جنسی ، اختلال درنعوظ وکاهش حجم منی ) دارد و با ادامه درمان به تدریج ناپدید شده و در صورت قطع درمان نیز ظرف مدت کوتاهی ازبین می روند. در ارتباط با قرص فیناستراید هیچگونه تداخل دارویی ویا آثار سو بر کبد ، مغز استخوان ، چربی خون وتعداد اسپرم ها مشاهده نشده است .

استفاده ازقرص فیناستراید در خانم ها ممنوع است، مگر خانمايي كه مدا ريزش موي مردانه دارندهمچنین خانمهای حامله نبایستی تماس پوستی با قرص فیناستراید داشته باشند. (مثلا نباید با دست خود دارو رابه شوهرشان بدهند) .

نظر به اینکه مصرف فیناستراید موجب اختلال در اندازه گیری یک ماده مربوط به تشخیص سرطان پروستات در آزمایش خون می گردد لذا فرد مصرف کننده فیناستراید درصورت مراجعه به پزشک بایستی استعمال این قرص رابه ایشان اطلاع دهد. در صورتی که فرد در حال مصرف قرص فیناستراید قصد بچه دار شدن دارد بهتر است به طور موقت مصرف آن را قطع نماید.

بعضی از مصرف کنندگان داروی رشد مو نگران عقیم شدن پس از مصرف قرص هورمونی فیناستراید هستند ولی طبق گفته دکتر نوروزیان این مشکل با توجه به دوز پیشنهادی پیش نخواهد آمد.

کپسول زینک پلاس و یا مولتی ویتامین های مرتبط و ضروری برای درمان ریزش و رشد مو در پکیج دکتر نوروزیان

به همراه محلول قرص و یا کپسول زینک به جهت مولتی ویتامین بودن و تاثیر بر رشد بهتر موهها توصیه میشود. ممکن است نمونه های دیگری از مولتی ویتامینهای موثر در رشد مو هم در زمانهای مختلف توصیه شود.

صابون گیاهی 12 گیاه دکتر نوروزیان

این صابون کاملا گیاهی است و برای کاهش چربی مو در افرادی که موهای چرب دارند بسیار موثر است. بهتر است کف صابون به مدت ۲تا۳دقیقه روی سر بماند سپس شسته شود.

البته به تازگی صابون دکتر نوروزیان با نام تجاری لاناریا ساخته خود دکتر نوروزیان روی پکیج رویش و رشد مو دکتر نوروزیان قرار میگیرد که موجب تنظیم چربی پوست سر و مو همچنین ضخیم شدن موها میگردد..

شامپو برای رشد مو و ضد ریزش مو در پکیج دکتر نوروزیان

بسته به نوع موی افراد متفاوت است. شامپویی که در حال حاضر به شما پیشنهاد شده از نوعی هست که مورد تایید بسیاری از دوستان بوده و چربی و ریزش موها توسط آن کنترل شده ولی در واقع اصراری بر استفاده از ان نیست و اگر دوستان شامپوی دیگری در دسترس دارندکه سازگاری بیشتری با موهاشون داره میتونند از ان استفاده کنند.

البته به تازگی شامپوی تخصصی دکتر نوروزیان با نام لاناریا ساخته و تولید شده توسط شخص دکتر نوروزیان همراه با پکیج دکتر نوروزیان ارائه میگردد.

دقت داشته باشید شامپو بعد از صابون مصرف شود.