دکتر نوروزیان: چگونه به ضخیم شدن موها کمک کنیم

در این مطلب سعی داریم در مورد شخیم شدن موها از زبان دکتر نوروزیان صحبت کنیم:

ریزش مودر زنان و مردان وجود دارد. اضطراب از دست دادن موها موجب می شود تا بسیاری رو به استفاده از داروهایی چون مینوکسیدیل آورند یا سراغ جراحی های پیوند وکاشت مو بروند . اما از بین بردن ریزش مو کار انچنان پیچیده ای نیست . چند قدم کوچک می تواند در ضخیم شدن  مو ها کمک کند . اگر ریزش مو ناگهان و غیر قابل توضیح باشد، با این حال، به پزشک خود مراجعه کنید تا هرگونه بیماری پزشکی را رد کند.

مطالب دیگر مرجع دکتر نوروزیان:

مرحله 1

مدل مویی کوتاه و خورد شده را انتخاب کنید. موهای کوتاه خورد شده با عث ایجاد توهم پر بودن موها می شود در حالی که موهای بلند اغلب باعث می شوند تا موهایی که به طور طبیعی ضخیم اند هم نازک به نظر برسد.

مرحله 2

2 قاشق غذا خوری جوش شیرین به شامپو اضافه کنید. طبق نظر “علم مراقبت از مو” که توسط  کلود بویلون و جان ویلکینسون ارائه شده،جوش شیرین به کاهش بیماری های پوستی مو کمک می کند و باعث ضخیم تر شدن موها می شود .اگرچه با شستشو جوش شیرین از روی موها حذف می شود اما ذرات میکروسکوپی از ان روی موها باقی می ماند که باعث پر تر به نظر رسیدن موها می شود.

مرحله 3

2 قاشق غذاخوری ارد جو به کاندیشنرتان اضافه کنید . به گفته دکتر زوئی دایانا دارلوس در کتاب راهنمایی مراقبت از مو ” ارد جو با تمیز کردن موها حجمی طبیعی به ان می بخشد. برای نتیجه بهتر حتما موها را به درستی بشویید

مرحله 4

پیش از مدل دادن موهایتان از موس استفاده کنید.موس با پر کردن فاصله موها باعث می شود موها ضخیم تر به نظر برسد.