نظرات کاربران پکیج دکتر نوروزیان

دکتر نوروزیان: در این مطلب تجربیات و نظرات تعدادی از مصرف کنندگان پکیج رشد مو دکتر نوروزیان را برای شما به نمایش میگذاریم تا هم با میزان جوابدهی پکیج دکتر نوروزیان آشنا شوید و هم از نظرات دیگر کاربران تجربه کسب نمایید.

نظر مریم 28 ساله از کرج در مورد دکتر نوروزیان و پکیج مو

-مریم 28 ساله از کرج: با سلام – ابتدا خواستم از پکیج خوبتون تشکر کنم خیلی راضیم و ریزش موهام متوقف شد دارم بعد از 2 ماه رشد رو مشاهده میکنم و اینکه برای خارش و سوزش سر چیکار کنیم؟

پاسخ مشاوران پکیج رشد مو دکتر نوروزیان: خیلی ممنون از لطف شما خوشحالیم که این پکیج برای شما موثر بود. برای خارش هم این دستور را رعایت فرمایید: عزیزانی كه به محلول حساسیت داشته و دچار خارش سر شده اند، مصرف محلول را متوقف نمایند سپس یک مرتبه صبح و یک مرتبه شب با لوسيون کلوبتازل سر را ماساژ داده، پس از قطع خارش سر لوسيون را داخل محلول بریزند.

از دکتر نوروزیان همچنین بخوانید:

نظر علی رضایی از تهران در مورد دکتر نوروزیان و پکیج مو

-علی رضایی از تهران: با سلام و عرض ادب خواستم تشکر کنم از جنابعالی و همکاران محترمتون بابت این پکیج و یک تشکر ویژه از جناب دکتر نوروزیان این راهی برای درمان تاسی ما کشف کردند و واقعا از تاثیر این پکیج شگفت زده شده ام البته بنده خیلی به مواردی که در سایت دکتر نوروزیان درج شده بود از جمله ماساژ دورانی توجه کردم و رعایت کردم. به هر حال خودا راضی باشه ازتون من معجزه رو به چشمم دیدم.

نظر علی رزاقی از اصفهان در مورد دکتر نوروزیان و پکیج مو

-علی رزاقی از اصفهان: با سلام و خسته نباشید. من حدود 1 ماهه از پکیج شما استفاده کردم و باید بگم بعد از 18 سال که از داروهای مختلف رشد مو استفاده کردم اولین باره رشد موهامو دیدم و واقعا راضیم از این پکیج و به همه افرادی که مثل من از بی مویی رنج میبرند و این امر اعتماد به نفسشونو کم کرده، پکیج دکتر نوروزیان رو توصیه میکنم.فقط یه کم ریزش دارم که با دستور آب نمک اونهم خیلی کم شد. بابت مشاوره خوبه مشاوران و کارشناسان پکیج دکتر نوروزیان در وبسایت مرجع دکتر نوروزیان کمال تشکر را دارم.

نظر شهاب بیرانی در مورد دکتر نوروزیان و پکیج مو

-شهاب بیرانی: با سلام. بنده پکیج رشد مو دکتر نوروزیان رو با نام لاناریا از داروخانه طرشت تهیه کردم که واقعا راضیم پس از گذشت حدود 65 روز در حالی که وسط سرم مویی نبود شاهد به وجود اومدن موهای ریز شدم و کف سرم داره از حالت سفیدی در میاد و این پکیج واقعا منو شگف زده کرد البته دوستان تا با چشم خودشون نبینن باور نمیکنند ولی من واقعا از این پکیج راضیم برای دو ماه 250 تا 300 قیمت یک پکیج به این با کیفیتی واقعا ارزونه. ضمنا از مشاوره آقایی که در مطب و داروخانه طرشت حضور داشتند واقعا تشکر میکنم خیلی موارد کاربردی و مفیدی بهم آموزش دادند که در سریع تر نتیجه گرفتنم تاثیر بسزایی داشت.