37 دیدگاه برای “انجمن گفتگوی کاربران لاناریا دکتر نوروزیان”

  1. reza گفت:

    من از دوره اول تا سوم پکیج دکتر نوروزیان رو از مطب و داروخانه مرکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری هستش تهیه کردم و واقعا از سیستم کار این مرکز راضیم هم مشاوره آقایی که در این مرکز حضور داشتند و هم پشتیبانیشون که هر سوالی داشتم تلفنی پرسیدم و در تلگرام پاسخگوی من بودن. از دکتر نوروزیان هم کمال تشکر رو دارم و واقعا تبریک میگم بابت این اختراع منحصر به فرد که باعث شد بعد از 8 سال با حدود 6 ماه مصرف پکیج دکتر نوروزیان تا 70درصد موهای از دست رفتمو بازیابم.

    • admin-dr گفت:

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی دکتر نوروزیان
      بسیار خرسندیم بابت رضایت شما از عملکرد مرکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری و همچنین پکیج رویش و رشد موی دکتر نوروزیان

  2. کورش گفت:

    خسته نباشید . پکیج رو میشه اینترنتی خرید . ارسال به شهرستان دارید ؟

    • admin-dr گفت:

      با سلام
      خیر متاسفانه جز شرایط خاص که فرد مورد نظر در ایران حضور نداشته باشند و پزشک با مشاهده آزمایشات و تصویر سر و الگوی ریزش ایشان میتواند پکیج دکتر نوروزیان را برای ایشان تجویز نمایند.
      البته اگر مراجعه حضوری برای شما مقدور نیست میتوانید بفرمایید از کدام شهر هستید شاید در آن شهر نمایندگی فروش داشته باشیم.
      شما عزیزان میتوانید برای تهیه پکیج دکتر نوروزیان به آدرس مطب و داروخانه مرکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری که دسترسی سر راست و راحتی میباشد اقدام نمایید. مطب و داروخانه در یک مرکز واقع شده است که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن میتوانید نسبت به ویزیت و دریافت پکیج دکتر نوروزیان اقدام فرمایید.
      البته دسترسی سریع از متروی صادقیه هم برای افرادی که با مترو تردد مینمایند هم وجود دارد به آدرس چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری
      تمام تلاش ما بر این است که در سریع ترین زمان شما ویزیت شوید و پکیج دکتر نوروزیان را از داروخانه تهیه نمایید خصوصا که برخی دوستان از راه دور به منظور ویزیت و دریافت پکیج دکتر نوروزیان مراجعه مینمایند.

  3. امین گفت:

    با عرض سلام. مدت 16 ماه است از پک دکتر استفاده میکنم موهام بخوبی در میایند وبعد از 2ماه که روی سر می مانند شروع به ریزش مکند تمتمی قرص ها را مصرف میکنم قرص هورمونی هم فاینسترید است لطفا راهنمای کنید

    • admin-dr گفت:

      با سلام
      16 ماه یعنی 8 دوره و در این دوران ریزش طیبیعیست البته ممکن است برخی دوره ها بدن مو را پس زده و شروع به ریزش کند که با رعایت دستور آب نمک و مصرزف مکملهای ویتامین مو ریزش کاهش پیدا خواهد کرد.
      همه افرادی که ریزش مو دارند موهای بیمار و کرکی روی سرشون هستش که به مرور ریزش خواهند داشت و با این پکیج جای خود را به موهای ضخیم و سالم تر میدهند البته در صورت واکنش مثبت بدنتون نسبت به پکیج دکتر نوروزیان.
      ولی برخی اوقات بدن دارو را پس میزند که اگر این مورد در یک یا دو دوره مرتب تکرار شود یعنی بدن به مقابله با رویش مو برآمده و شاید نتوان کاری کرد البته این مورد بسیار کم رخ میدهد.
      شما میتوانید پکیج دکتر نوروزیان را از مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری مرکز مطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان که البته از متروی صادقیه هم دسترسی راحتی دارد دریافت نمایید.

      • مهدی گفت:

        شما تو هر دوره که ریزش داشتع باشیم میگید طبیعیه دوره اول دوم سوم چهارم ….. هشتم پس در چه دوره ای ریزش تموم میشه این دوستمون دوره 8 است یعنی تا الان دو میلیون و چهارصد تومن هزینه کرده بنظرتون ریزش تو دوره 8 یه کم عجیب نیست

        • admin-dr گفت:

          دکتر نوروزیان
          1-مهم این است که در دوره های پکیج دکتر نوروزیان علاوه بر ریزش رویش هم شاهد باشید اگر تنها ریزش باشد باید بررسی شود که اغلب در کنار این ریزش رویش و رشد هم شاهد هستیم.
          2-احتمال اینکه شما در یک تا دو دوره ریزش شدید را تجربه وجود دارد ولی قاعدتا باید برطرف شود.
          3-برخی مواقع در دوره های مختلف ممکن است بدن پکیج و دارو را پس بزند و مانع از رویش مجدد مو و یا ماندگاری موهای روییده شده شود که ما با 1 تا 2 دوره تکرار پکیج و تاکید به بدن فرد در ایجاد ماندگاری مو سعی در ثبات می خواهیم داشت و نهایتا این واکنش بدن فرد میزبان است که تصمیم گیرنده نهایی برای ماندن یا ریزش مو خواهد بود.
          4-تعدادی از دوستان پکیج را کامل تهیه و مصرف نمیکنند و به توصیه های ما هم توجهی ندارند و اقدام به مصرف خودسرانه و خود درمانی به تنهایی توسط محلول یا تونیک دکتر نوروزیان لاناریا مینمایند و پس از مدتی که موها هم رشد میبابد از ریزشی که ممکن است بر اثر کمبود ویتامینها و مواد مغذی و ضروری برای رویش، رشد و درمان ریزش مو، ایجاد شود تعجب میکنند در حالی که همین کاربران دکتر نوروزیان بارها زمانی که در مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری که جهت دریافت محصولات دکتر نوروزیان حاضر شده بودند با افرادی که از ابتدا پکیج دکتر نوروزیان را با نسخه و زیر نظر پزشک دریافت و دوره های درمان را اصولی پیش برده اند، برخورد داشته و از جوابدهی با ثبات و ماندگاری موهای روییده شده در ایشان مطمئن شده اند اما باز هم شاهد این هستیم که دوستان کمی فقط محلول دکتر نوروزیان را به سلیقه و تشخیص خود خریداری و مصرف میکنند.

          • فواد گفت:

            با سلام
            پس از يكماه گذشت از دوره چهارم موهام شروع به ريزش شديد كرده طوري كه به حالت اول برگشته.
            هم مرتب محلول رو مصرف كردم هم قرصها رو مرتب مصرف كردم
            ريزش بيشتر از دوماهه ادامه داره

          • admin-dr گفت:

            با سلام.
            ریزش در دوره 4 و 5 طبیعیست شما باید 1 تا 3 دوره دیگر ادامه دهید در صورتی که مجدد ریزش داشتید یعنی بدن پس زده و مو را نگه نمیدارد. متاسفانه تعداد معدودی از کاربران پکیج دکتر نوروزیان که همان 30درصد هستند ممکن است در پایان دوره بدن مو را پس بزند.

  4. مهرآبادی گفت:

    با سلام
    مهرآبادی هستم. فرم مربوط به اطلاعاتم را به همراه عکس آماده کرذم اما در سایت و کانال تلگرام لینک ارسالی ندیدم. لطفا اینجانب را جهت ارسال صحیح و امن اطلاعاتم راهنمایی نمایید.

    باتشکر و سپاس

    • admin-dr گفت:

      با سلام
      شما کجا تشریف دارید و موردتونرو از طریق تلگرام پکیج دکتر نوروزیان پیگیری بفرمایید

  5. علیرضا گفت:

    با سلام
    من 8 دوره هستش که دارم از پکیج دکتر نوروزیان استفاده میکنم ولی یه نکته جالب متوجه شدم که گفتم با شما به اشتراک بزارم میدونم ذهنیت خیلیارو تغییر خواهد داد.
    از دوره اول نتایج شگف انگیز این پکیجو روی سرم دیدم و با اینکه در سن 35 سالگی تقریبا وسط سرم کامل بی مو بود و بیش از 70درصد موهامو از دست داده بودم از دوره اول شاهد رویش موهای سیاه رنگ روی سرم بودم و این برام واقعا با ارزش و هیجان انگیز بود، من از همون اول پکیجرو کامل تهیه میکردم یعنی مکملهای تخصصی رویش و رشد مو+صابون تخصصی دکتر نوروزیان که برای تنظیم چربی مو و ضخامت مو هستش و تونیک(محلول یا اسپری)دکتر نوروزیان رو مرتب و منظم و یکجا تهیه و استفاده میکردم و خب نتیجه اش رو هم دیدم، الان دوره هشتم هستم البته از دوره سوم به بعد پکیجرو از مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری تهیه کردم و تا الان به جز 1 ماه اول که کمی ریزش داشتم تا الان ریزش زیادی تجربه نکردم جز ریزشهای طبیعی و درصد خیلی بیشتری شاهد رویش بودم و واقعا راضی هستم اما مطلبی که میخوام بهتون بگم اینه با برخی از مصرف کنندگان این پکیج که صحبت میکردم توی گروه تلگرام یا مطب و داروخانه که میرفتم بعضیارو میدیدم که ریزش شاکی بودند و میگفتند پس از مدتی میریزه تمامی اونها افرادی بودند که از دوره دو و سوم که میدیدند موهاشون رشد کرده یا دوره رو ادامه نمیدادند یا فقط تونیک محلول دکتر نوروزیانو مصرف میکردند در حالی که وقتی ریزش رخ میده یعنی غذای مو کم بوده و باید تغذیه درست و صحیح به مو برسه و محلول چون خیلی قدرتمنده باعث رویش مجدد مو میشود ولی پس از مدتی با قطع ادامه درمان و یا کمبود ویتامینهای تخصصی مو باز به ریزش بخشی از موهای رویش یافته ختم میشه توی این 8 دوره ای که رفتم داروخانه و مطب پکیج دکتر نوروزیان حداقل 4 یا 5 نفر با شرایط خودم دیدم که ریزش طبیعی داشتند اونهم توی اوایل دوره های اول و دوم که پکیجو کامل تهیه و منظم استفاده کرده بودند و از رویش و تاثیر پکیج دکتر نوروزیان لاناریا واقعا راضی بودند و با شوق مثل خودم تصاویر قبل از مصرف دارو رو نشونم میدادند اما در مقابل بیش از 10 نفرو دیدم که فقط میومدن محلول میگرفتند و اتفاقی از دوره اول که میرفتم داروخانه و مطب دیده بودمشون و دقیقا همونا از ریزش ناراحت بودند و میگفتند ما یک مرتبه با رویش مجدد موهامون و پر شدنش پس از 3 دوره دیگه ادامه ندادیم و به دوره تثبیت کنندگی نرسوندیم یا اینکه از دوره 3 دیگه مصرف این مکملهای ویتامین و غذای مویی که مشاوران پکیج دکتر نوروزیان میگن ادامه ندادیم و فقط محلولرو تهیه و مصرف کردیم و گمان کردیم نیازی به اونها نیست و فقط محلول کافیه

    • admin-dr گفت:

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی پکیج دکتر نوروزیان
      سپاسگذاریم از اشتراکگذاری این تجربه مفید.
      البته مشاوران پکیج دکتر نوروزیان در مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری با توجه به تحقیقات و تجربه فراوان و همچنین تجربه و اطلاعات چندین ساله در خصوص پکیج دکتر نوروزیان همیشه کتبی و شفایی خدمت تمامی مراجعه کنندگان پکیج دکتر نوروزیان عرض مینماییم که برای نتیجه گیری اصولی- بلند مدت و رویش و ماندگاری موهای رویش یافته حتما باید پکیج را کامل همراه با مکملها تهیه و طبق دستور پزشک مصرف نمایید تا کسریها و نیازهای اساسی مو در خصوص ویتامینها و به قول شما غذای مورد نیاز موهایشان برطرف شود، اغلب توجه و طبق دستور پزشک و مشاور در این مسیر حرکت و از نتایجه مثبت ابراز خشنودی و رضایت مینمایند متاسفانه عده معدودی هم با عدم رعایت توصیه های ما نتجه هم میگیرند ولی ممکن است پس از مدتی ریزش را تجربه نمایند که مشاهده نتیجه هم به دلیل قدرت بالای محلول دکتر نوروزیان میباشد که هر محصولی در این پکیج جایگاه خود را دارد و البته که در کنار هم میتوانند یک فراید دراز مدت و با دوام به نام رویش و ماندگاری مو را به ارمغان بیاورند.

  6. نسیم گفت:

    سلام خسته نباشید . من اصفهان هستم آیا آقای دکتر در اصفهان مطب دارن ؟ من یه خانم 37 ساله هستم که ریزش موی بدی دارم و کلی از موهامو از دست دادم جوری که پوست سرم مشخصه . دکتر رفتم و کلی آزمایش دادم ولی هیچ بیماری خاصی نداشتم . جدیدا در اینترنت دیدم تو اصفهان هم ایشون مطب دارن ولی با خودم گفتم شاید دارن از اسم ایشون سو استفاده میکنن برای همین گفتم تو همین سایت اول سوال بکنم و اگر درست هست مراجعه کنم

    • admin-dr گفت:

      با سلام و عرض ادب
      قابل ذکر است دکتر نوروزیان خودشون دکتر داروساز و مخترع این پکیج هستند و کسیو ویزیت نمیکنند که مطب داشته باشند، پزشکانی زیر نظر ایشون یا مشاورانشون بیماران را ویزیت میکنند و با توجه به جنسیت، الگوی ریزش و شرایط فردی بیمار نسخه مربوط به پکیج دکتر نوروزیان را برای فرد تجویز مینمایند که یکی از شعبه های ما اصفهان در آدرسی که درج شده است میباشد که پس از ویزیت توسط پزشک به داروخانه مورد نظر مراجعه و پکیج را دریافت مینمایید.

    • نسیم گفت:

      باز هم سلام و خسته نباشید . یک دنیا بابت پاسخ تشکر می کنم . میتونم از شما خواهش کنم که آدرس شعبه اصفهانتون را بدای من بنویسدید چون میتریم آدرسی که پیدا کردم دریت نباشه . باید ببخشید و باز هم ممنون از شما و همکاران محترمتون

    • نسیم گفت:

      باز هم سلام و خسته نباشید . یک دنیا بابت پاسخ تشکر می کنم . میتونم از شما خواهش کنم که آدرس شعبه اصفهانتون را برای من بنویسدید چون میتریم آدرسی که پیدا کردم درست نباشه . باید ببخشید و باز هم ممنون از شما و همکاران محترمتون

      • admin-dr گفت:

        با سلام و احترام
        بله آدرس مطب و داروخانه شعبه اصفهان سه راه سیمین به سمت مفتح روبروی ایستگاه بی آر تی دوم و مسجد انبیا داروخانه دکتر مداحی. لطفا قبل از مراجعه جهت هماهنگی برای دریافت پکیج دکتر نوروزیان با شماره 09129343667 تماس حاصل فرمایید.

  7. حامد گفت:

    با سلام خدمت تمام کاربران دکتر نوروزیان
    گفتم این موردرو هم بگم که افرادی که قصد دارند از پکیج دکتر نوروزیان استفاده کنند بدونن دوره کامل پکیج دکتر نوروزاین شامل 12 دوره دو ماهه هستش و بهتره که در دوره های مختلف از مکملها استفاده کنند چون بنده به شخصه تاثیر فوق العاده پکیج کامل دکتر نوروزیانو دیدم و از دوره 3 به بعد زیر نظر مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری هستش و البته از میدان آزادی هم دسترسیه خوبی داره و کلا این مرکز خیلی سرراسته هستم و خدارو شکر راضیم الان هم دوره 5 هستم یعنی حدود یکساله دارم از پکیج استفاده میکنم.
    مطب و داروخانه دکتر نوروزیان بهترین مرکزش که مشاوره خوبی میدن و برخورد پرسنلش هم عالیه همین مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری هستش که البته اغلب من از طریق متروی صادقیه برای تهیه پکیج دکتر نوروزیان مراجعه میکنم چون دقیقا از مترو که خارج میشید مطب و داروخانه که در یک مرکز هستش روبروی مترو قرار داره

    • admin-dr گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      سپاسگذاریم از لطف شما به مجموعه دکتر نوروزیان در آدرس مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری

  8. نسیم گفت:

    من آدرس و شماره تلفن را از داخل سایت پیدا کردم . باز هم ممنون

  9. lمهدی گفت:

    سلام
    آیا این پکیج برای بیماری آلوپسی هم کاربرد داره ؟

  10. حسن گفت:

    سلام تو شهر تبریز چگونه میتونیم محصول را تهیه نماییم .نمایندگی دارید؟

    • admin-dr گفت:

      با سلام. متاسفانه نمایندگی معتبر در شهر تبریز نداریم میتونید تشریف بیارید تهران و یا اگر آشنایی دارید که با شرایط و مشخصات شما آشنایی دارد به همراه تصاویری از سر و موهایتان به مطب و داروخانه چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری مراجعه نماید.
      همچنین عزیزانی که در شهرستان هستند میتوانند به تلگرام شماره 09190737370 و ادمین تلگرام @Tebmoo جهت مشاوره و سفارش غیرحضوری پیغام دهند.

  11. سهراب گفت:

    سلام .. خیلی ممنونم از زحمات شما .. لطفا کنید آدرس نمایندگی خرید پکیچ در شهر رشت را بفرستین .. من مردد هستم از طریق سایت خرید کنم .. سپاس

    • admin-dr گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما کاربر دکتر نوروزیان
      متاسفانه در حال حاضر شعبه ای در رشت نداریم و شما میتوانید به آدرس مطب و داروخانه تهران چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده نبش اعتمادیان داروخانه دکتر فخری مراجعه فرمایید.
      البته اگر مراجعه حضوری برای شخص شما امکانپذیر نمیباشد، فردی از آشنایان که از شرایط شما مطلع هستند و عکسی از سر شما دارند میتوانند جهت دریافت پکیج دکتر نوروزیان با توجه به شرایط-دوره و جنسیت شما مراجعه نمایند.

  12. امین گفت:

    با عرض سلام خدمت شما
    من محلول لارانیا رو برای رشد موهای سرم خریداری کردم
    میخواستم ببینم از این محلول برای رشد ریش و سبیل هم میشه استفاده کرد؟
    اگه میشه نحوه ی مصرفشم لطف کنید
    با تشکر

    • admin-dr گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله محلول دکتر نوروزیان را برای ریش و سبیل هم میشه مصرف کرد ولی مقدار خیلی کم و هر بار فقط به صورت موضعی برای نقاطی که مو ندارد، توجه داشته باشید مقدار خیلی کمی فقط و فقط به نقاطی که مو ندارید اسپری نمایید(در حد 1 پاف) زیرا پوست صورت کمی حساس تر از پوست سر میباشد و ممکن است مستعد حساسیت بیشتری باشد که در صورت ایجاد حساسیت، مصرف محلول را متوقف نمایید.
      محلول دکتر نوروزیان را روزانه یک مرتبه یا یک روز در میان همان یک پاف برای ریش و سبیل استفاده نمایید.

  13. رامین گفت:

    سلام توی شهر کرمانشاه هم نمایندگی دارید؟ بنده به واسطه کارم نمیتونم تهران بیام ویزیت بشم لطفا راهنمایی کنید

    • admin-dr گفت:

      با سلام و عرض ادب
      خیر متاسفانه در این شهر نمایندگی نداریم ولی میتوانید با پیغام از طریق تلگرام به شماره تماس 09190737370 و یا ادمین تلگرام @TebMoo در تلگرام غیرحضوری مشاوره و ویزیت شوید و پکیج دکتر نوروزیان متناسب با شرایط خود را دریافت نمایید.

  14. مهدی گفت:

    سلام
    من ۲۲ سالمه، از دو سال پیش موهام شروع به ریزش کرد البته این مشکل ارثی هم هست ولی پدر و برادرم زمانی که تو سن من بودن موهاشون پر بوده و من فکر میکنم دلیل اصلی ریزش موی من عصبی باشه، چون موهام در مدت یک یا دو ماه یکدفعه خیلی کم پشت شد. الانم مدتی هست که به یک شکل باقی مونده،یعنی ریزش داره ولی به نظر طبیعی هست و زیاد نسبت به قبل خالی نشده.میخواستم بدونم اگه این پکیج رو تهیه کنم واقعا میتونم نتیجه بگیرم؟
    علت سوالم این هست که من یکبار از طریق تلویزیون یه پکیج رشد مو گرفتم ولی هیچ تاثیری نداشت برای همین یه ذره شک دارم

    • admin-dr گفت:

      سلام و احترام
      دوست عزیز شرایط شما توسط پزشک باید بررسی شود چنانچه تهران تشریف دارید به آدرس زیر مراجعه و در غیر اینصورت به آی دی تلگرام Tebmoo@ پیام دهید تا غیرحضوری شرایط بالینی شما بررسی و نتیجه خدمتتان اعلام شود.
      آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان: چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه و مطب دکتر فخری

  15. پوريا گفت:

    سلام.اين سايت براى خريد اينترنتى پکيج لاناريا معتبره در ظاهر که درست به نظر ميرسه ميشه راهنمايى کنين
    lanariashop.com

پاسخی بگذارید